Denne uken har vært preget av mange F-ord (men ikke noe banning, jeg lover!). Her følger en liten liste.
– Frisørtime. Jeg fikk sommersveis på mandag. Deilig!
– Ferie. Så klart. Tid til å gjøre alle småtingene man har tenkt på lenge, og noen store ting innimellom.
– Frykt. Jeg så Inland Empire, min tredje Lynch-film, på onsdag kveld. Den var merket «drama», men jeg syntes den var dødsskummel, og de kunne i det minste skrevet «thriller» på den! Den var veldig bra, da; Lynch var intens og virkningsfull, som vanlig. De sterke fargene, høye lydene og absurde idéene hans gjør rare ting med hodet mitt.
– Festlige funn. Vi var på safari på fjernlageret til Radio Nova denne uken.
– Frustrerte Fruer. Nå begynner vi å nærme oss sesongavslutning! Spennende!
– Forventning. Jonasflotte og jeg reiser til New York om en uke i dag, og jeg tar fortsatt imot alle tips, om dere har noen! Vi så New York, I Love You i går for å varme opp. Mellom første og niende juli skal vi være her:
– Favoritt-te. Jeg vil bare drikke lakris-og kanel-te hele tiden. Vi har ikke store nok krus!
– Fransk ost. Jeg var hos Birkelundens lille franske ostebutikk og kjøpte comté for 135 kroner. Luksus! Nam!
– Foo Fighters. Sist, men ikke minst. I kveld skal jeg se et av mine eldste favorittband på en av Norges største scener, sammen med en barndomsvenninne, en kjæreste og en storebror. JEG GLEDER MEG.
Håper alle har hatt en fin uke og at fredagskvelden deres blir fortreffelig!









































